+48 85 732 16 25 kontakt@netklima.pl

Regulamin wysyłek firmy Netklima sp. z o.o.

 

Szanowni Państwo,

 

Poniżej zamieściliśmy krótki regulamin dotyczący realizacji wysyłek przez Naszą firmę. Prosimy o zapoznanie się z jego treścią oraz rzetelne stosowanie się do wymienionych reguł. Pozwoli Nam to na bezkonfliktową i bezpieczną współpracę oraz oszczędzi nieprzyjemności związanych nieprawidłowym transportem.

  1. W przypadku wysyłki urządzeń za pośrednictwem przewoźnika, dostarczoną przesyłkę należy zbadać w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdzono, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, należy dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Druk protokołu powinien posiadać kurier realizujący dostawę. W skrajnych przypadkach – prosimy o pobranie z naszej strony:

Protokół uszkodzenia DPD

Protokół uszkodzenia GEIS

 

  1. Protokół uszkodzenia powinien zostać sporządzony od razu po dostarczeniu towaru i zbadaniu go. Przyjęcie uszkodzonej przesyłki bez zastrzeżeń i bez spisania protokołu szkody spowoduje utratę możliwości uznania reklamacji transportowej.

 

  1. Ubytek lub uszkodzenie należy zgłosić sprzedającemu w terminie siedmiu dni od wydania urządzenia.

 

  1. Jeżeli wystąpiły problemy z przesyłką, prosimy o przestrzeganie procedur i wstrzymanie się z montażem do czasu wyjaśnienia sytuacji.

 

Z wyrazami szacunku,

Zespół Netklima sp. z o.o.