+48 85 732 16 25 kontakt@netklima.pl

SERWIS NETKLIMA

Działając na rynku od wielu lat zdajemy sobie sprawę jak ważną sprawą jest zapewnienie pomocy technicznej w przypadku awarii urządzenia.

Nasi konsultanci zapewnią Państwu oparcie nie tylko w sprawach handlowych ale także w sytuacjach awaryjnych. Przeprowadzą Was przez cały proces zgłoszenia gwarancyjnego jak udzielą  niezbędnych informacji na temat najczęściej spotykanych usterek.

Powyżej warunków gwarancyjnych zamieściliśmy uniwersalny formularz zgłoszenia gwarancyjnego który jest niezbędny w przypadku zgłoszenia awarii urządzenia.

W celu ułatwienia dostępu do dokumentacji technicznej uruchomiliśmy dla Państwa pewne narzędzie jakim jest zewnętrzny dysk googlektóre powinno uprościć pracę serwisową w przypadku naszej nieobecności.

Zapewniamy także pogwarancyjną sprzedaż części zamiennych do urządzeń klimatyzacyjnych takich marek jak SAMSUNG, PANASONIC oraz SANYO.

 

 

DOKUMENTACJA TECHNICZNA

Dostępna tylko dla zalogowanych.

 

SZKOLENIA

Szkolenia autoryzacyjne SAMSUNG

Szkolenia autoryzacyjne PANASONIC

ZGŁOSZENIE AWARII URZĄDZENIA

Formularz zgłoszeniowy awarii (Word)
16 kB

Formularz zgłoszeniowy awarii (PDF)
48 kB

 

Zarejestruj się
Zamknij

Zapisz się do newslettera.

*Pole wymagane

autoresponder system powered by FreshMail
 

autoresponder system powered by FreshMail
 

autoresponder system powered by FreshMail